دوست دارم بی آنکه بدانی همیشه به یادت هستم بی آنکه به یادم باشی همیشه همراهت هستم بی آنکه حضورم را ا


گور ب گور

دریافتم، زندگی معجزه حیات است. زندگی با کلمه‌های من ساخته می‌شود و هر کلمه‌ای رد پای معجزه است. پس می‌توانم زیبایی را با کلماتم بیافرینم. هرگاه کسی خشم داشت بدانم به نوازش و کلام مهرآمیزی نیازمند است. هرگاه کسی نومید بود به کلماتی که سپاس او را ابراز کنند محتاج است. هرگاه کسی حسد می‌ورزید نیاز دارد دیده شود. اگر کسی شاکی و گله مند بود نیاز دارد شنیده شود.اگر کسی تلخ بود نیاز دارد مهربانی دریافت کند. و اگر کسی ستم می‌کند نیاز داشته دوست داشته شود. اگر کسی بخل ورزد باید که بخشیده شود. و همه‌ی این سایه‌ها در روح و روان ما نیاز دارند که عشق بر آن‌ها چون باران ببارد، ببارد و ببارد. در این روزگار من اموخته ام که سکوت یک دوست میتواند معجزه میکند وهمیشه بودن در فریاد نیست!!!!!!!!!!! آموخته ام که هیچگاه گلی را پرپر نکنم آموخته ام هیچگاه کودکی رارنجور نکنم آموخته ام که هیچ گاه شکوه از تنهایی روزگار نکنم آموخته ام که هرشب گلهای بالشم را با اشکهایم آبیاری دهم ولی اشک کودکی را در گونه اش جاری نکنم آموخته ام صبوری را ، شکوری را ، انتظار را ودوست داشتن همه خوبان را

چه روز هایی رو تو نبودنت با سیگارم سر کردم . . .
بالاخره برگشتی و بعده این همه وقت
اولین حرفی که زدی این بود :
اَه چقدر سرفه میکنی اعصابم خورد شد !

ﺗﻠﺦ ﺗﺮﯾﻦ ﻗﺼﻪ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ :
ﺻﺒﺢ ﺗﺎ ﺷﺐ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﺍﻣﺎ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﮑﺸﯽ . . .

********************

اوضاع حالم چطوره دکتر ؟
دکتر : همراهت کسی هست ؟
آره تو جیبم ؛ سیگار و فندکم . . .

تمام ناگفته هایم در این جمله تعبیر میشوند :

بی تو آینده ناخوشاینده …

 

یـه روز خوب میاد کــه برگــه ترحیمیم برسه به دستت

اونوقت توام بگی : آخی … اینــم مــُـرد ؟؟!

.

.

تمام شد …

مــن به عـقد غم ها در آمدم …

خیلی دیـر آمـدی !

.

.

.

دستم را بگیر

بدون تو , تمام دنیا را هم که داشته باشم

تهی دستم

.

.

.

بــراے جدایـے دل و جرات مـیخواھم !

جراتـش را دارم …

دلم را پـس بدہ …

.

اس ام اس عشق

.

وقتی میرفت گفتم : کجا؟

گفـت : بـه درک …

منم گفتـم : بـه درک …

و ایــن چنین بود کـه ما در اوج تفاهم از هم جدا شدیـم!

.

.

.

نـذر کرده ام صـد دورتسبیح اهـدنا صراط المستقیم …

شایـد مـرا کــه میبینی دیگر مسـیرت را کـج نکنی !

.

.

.

آنشرلی هـم نشدیم یکی ازمون بپرسـه :

آنه ! تکرار غـریبانه روزهایت چـگونه گـذشت ؟؟

.

.

.

وای از اون روزی کــه

از دل نرود هــر آنکـه از دیده برفت …

.

.

.

پزشکی قانونی میگفت : یخ زده …

مگر امکانش بود !؟

تیتر روزنامه فردا :

در گرمای داخل اتاقش ، خیره به نقطه ای ، جوانی یخ زد …

.

.

.

سر بـه بیابان میگذارم …

چاره چیست ؟؟

وقتی تو نیستی … و شانـه ات نیست …

.

.

.

اینجا عشـق قندیل می بندد با این واژه های یـخ زده …

نگفته بـودی دمای نبودنت زیر صفر اسـت …

.

.

.

قحطی همـدم است !

من بـه خوش آمدګویی تابلوی خیابان هم دلخوشـم …

.

.

.

افسـوس کــه دنیاهمیشه بر وفق مراد کسانی بوده کــه

شکستن دل سرگرمی آنهاسـت …

.

.

.

مـُــردنم مى آید

در پـس این همـه

زندگى کردن بى تــو …

.

اس ام اس شکست عشقی

.

چرخش ثانیه ها در ذهنم تداعی گر این جملـه لعنتی است :

رکورد نبودنـت شکست …

.

.

.

ای کـه با یاد تـو در اتش شـب می سوزم ،

یاد من کن کــه به یادت همـه شـب میـسوزم …

.

.

.

یه دوسـت دارم هایی هـم هست میدونی دروغه ها

ولی قلبـت واســه باورش بــه عقلت التماس میکنه …

.

.

.

این روزهایم به تظاهر طی میشود،

تظاهر بـه بی خیالی ، بـه بی تفاوتی …

بـه اینکه بی توبودن مهم نیست..

اما بسی

جانفـرساست این نمایـش …

این فـیلم های بی سانسورندیدنت بـرای وجـود انـدوهبارم …

.

.

.

غـم دنیاست

اون بره ترکت کنه

هیچ کس هم نباشه

که درکت کنه

غـم دنیاست

تو لحظه خداحافظی

بفهمی کـه

دیګه بهش نمیــرسی …

.

.

.

شاید از مـُـد افتاده باشد

شاید دیگر اندازه ام نباشـد

اما همچنان عطر خاطره میدهد ،

پیراهنی کـه روی شانه هایش اشک ریخته ای !

.

.

.

به جایی رسـیده ام که آرزو میکنم

کاش خـودم را جایی جا بـگذارم

و بـرگردم ببینم کــه نیستم …

.

.

.

این روزها درد زیاد است ،

درمان هم هست …

اما دیگرکسی حال ” خوب ” شـدن ندارد …

.

.

.

غمگین ترین جای خاطرات اونجاست کـه

احساس مـیکنی

چهــره اش داره از یادت مــیره …

.

.

.

سـخت است …

هنـگام وداع آنگاه کـــه درمیابی

چشمانی کــه درحال عبورند

پاره ای از وجـود تو را نـیز با خـود مـیبرند …

.

اس ام اس عشق
.

پرواز کـرد عاقبت …

ماهی کـه شوری دریا برای نمک گیر کردنـش کافـی نبود …

.

.

.

خیلی فقـیرم …

دیگر حتی حوصله هــم ندارم …

.

.

.

دلواپسى هایم را

خلاصه کرده ام

در لورازپام هاى بى خاصیت

که خواب را شرطى کرده اند

اما تو را نـه …

.

.

.

شبهایم درد دارد …

وقتی ندانم

چراغ اتاقـت را کدامین دست خامـوش میکند …!

.

اس ام اس شکست عشقی
.

دیگر از آن همــه شیطنت وشلوغی خبری نیسـت !

آنقـدر بخاطر ضربدرهای جلوی اسمـم چوب روزگار راخوردم کـه

تبدیل شدم به ساکت ترین شاگـرد کلاس زندگی …

.

.

.

داشـتم میرفتم بیرون ، مامانم گفت :

بیا یه چیزی بخور ته دلت رو بگیره !

گفتم : مامان جـان دل ما خیلی وقــته گرفته …

.

اس ام اس شکست عشقی

.

پیری میگفت :

اگه میخواهی جوان بمانی درد دلت را به کسی بگو که دوستش داری و دوستت دارد …

گفتم: پس چرا تو پیر شدی ؟؟؟

خندید و گفت :

دوستش داشتم و دوستم نداشت …

درد یعنی مــرور مسیج هایی کــه یک روزی باورشان داشتی

و امـروز به دروغ بودنشان ایمان آورده ای …

.

اس ام اس عشق
.

تمام ناگفته هایم در این جمله تعبیر میشوند :

بی تو آینده ناخوشاینده …

.

.

.

یـه روز خوب میاد کــه برگــه ترحیمیم برسه به دستت

اونوقت توام بگی : آخی … اینــم مــُـرد ؟؟!

.

.

تمام شد …

مــن به عـقد غم ها در آمدم …

خیلی دیـر آمـدی !

.

.

.

دستم را بگیر

بدون تو , تمام دنیا را هم که داشته باشم

تهی دستم

.

.

.

بــراے جدایـے دل و جرات مـیخواھم !

جراتـش را دارم …

دلم را پـس بدہ …

.

اس ام اس عشق

.

وقتی میرفت گفتم : کجا؟

گفـت : بـه درک …

منم گفتـم : بـه درک …

و ایــن چنین بود کـه ما در اوج تفاهم از هم جدا شدیـم!

.

.

.

نـذر کرده ام صـد دورتسبیح اهـدنا صراط المستقیم …

شایـد مـرا کــه میبینی دیگر مسـیرت را کـج نکنی !

.

.

.

آنشرلی هـم نشدیم یکی ازمون بپرسـه :

آنه ! تکرار غـریبانه روزهایت چـگونه گـذشت ؟؟

.

.

.

وای از اون روزی کــه

از دل نرود هــر آنکـه از دیده برفت …

.

.

.

پزشکی قانونی میگفت : یخ زده …

مگر امکانش بود !؟

تیتر روزنامه فردا :

در گرمای داخل اتاقش ، خیره به نقطه ای ، جوانی یخ زد …

.

.

.

سر بـه بیابان میگذارم …

چاره چیست ؟؟

وقتی تو نیستی … و شانـه ات نیست …

.

.

.

اینجا عشـق قندیل می بندد با این واژه های یـخ زده …

نگفته بـودی دمای نبودنت زیر صفر اسـت …

.

.

.

قحطی همـدم است !

من بـه خوش آمدګویی تابلوی خیابان هم دلخوشـم …

.

.

.

افسـوس کــه دنیاهمیشه بر وفق مراد کسانی بوده کــه

شکستن دل سرگرمی آنهاسـت …

.

.

.

مـُــردنم مى آید

در پـس این همـه

زندگى کردن بى تــو …

.

اس ام اس شکست عشقی

.

چرخش ثانیه ها در ذهنم تداعی گر این جملـه لعنتی است :

رکورد نبودنـت شکست …

.

.

.

ای کـه با یاد تـو در اتش شـب می سوزم ،

یاد من کن کــه به یادت همـه شـب میـسوزم …

.

.

.

یه دوسـت دارم هایی هـم هست میدونی دروغه ها

ولی قلبـت واســه باورش بــه عقلت التماس میکنه …

.

.

.

این روزهایم به تظاهر طی میشود،

تظاهر بـه بی خیالی ، بـه بی تفاوتی …

بـه اینکه بی توبودن مهم نیست..

اما بسی

جانفـرساست این نمایـش …

این فـیلم های بی سانسورندیدنت بـرای وجـود انـدوهبارم …

.

.

.

غـم دنیاست

اون بره ترکت کنه

هیچ کس هم نباشه

که درکت کنه

غـم دنیاست

تو لحظه خداحافظی

بفهمی کـه

دیګه بهش نمیــرسی …

.

.

.

شاید از مـُـد افتاده باشد

شاید دیگر اندازه ام نباشـد

اما همچنان عطر خاطره میدهد ،

پیراهنی کـه روی شانه هایش اشک ریخته ای !

.

.

.

به جایی رسـیده ام که آرزو میکنم

کاش خـودم را جایی جا بـگذارم

و بـرگردم ببینم کــه نیستم …

.

.

.

این روزها درد زیاد است ،

درمان هم هست …

اما دیگرکسی حال ” خوب ” شـدن ندارد …

.

.

.

غمگین ترین جای خاطرات اونجاست کـه

احساس مـیکنی

چهــره اش داره از یادت مــیره …

.

.

.

سـخت است …

هنـگام وداع آنگاه کـــه درمیابی

چشمانی کــه درحال عبورند

پاره ای از وجـود تو را نـیز با خـود مـیبرند …

.

اس ام اس عشق
.

پرواز کـرد عاقبت …

ماهی کـه شوری دریا برای نمک گیر کردنـش کافـی نبود …

.

.

.

خیلی فقـیرم …

دیگر حتی حوصله هــم ندارم …

.

.

.

دلواپسى هایم را

خلاصه کرده ام

در لورازپام هاى بى خاصیت

که خواب را شرطى کرده اند

اما تو را نـه …

.

.

.

شبهایم درد دارد …

وقتی ندانم

چراغ اتاقـت را کدامین دست خامـوش میکند …!

.

اس ام اس شکست عشقی
.

دیگر از آن همــه شیطنت وشلوغی خبری نیسـت !

آنقـدر بخاطر ضربدرهای جلوی اسمـم چوب روزگار راخوردم کـه

تبدیل شدم به ساکت ترین شاگـرد کلاس زندگی …

.

.

.

داشـتم میرفتم بیرون ، مامانم گفت :

بیا یه چیزی بخور ته دلت رو بگیره !

گفتم : مامان جـان دل ما خیلی وقــته گرفته …

.

اس ام اس شکست عشقی

.

پیری میگفت :

اگه میخواهی جوان بمانی درد دلت را به کسی بگو که دوستش داری و دوستت دارد …

گفتم: پس چرا تو پیر شدی ؟؟؟

خندید و گفت :

دوستش داشتم و دوستم نداشت …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 آذر 1392برچسب:اس,ام,اس,شکست,عشقی,ساعت 14:30 توسط حسین مقدسی| |


:قالبساز: :بهاربیست:



ونوس حشره خوار - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ